Klanten geven ons een 9.4/10
Laagste prijsgarantie
Grootste voorraad van NL
4 échte winkels

Klachtenregeling

Ondanks al onze inzet en deskundigheid kan het toch zijn dat u niet tevreden bent over het product of de behandeling van Tegels in Huis. We verzoeken u dan vriendelijk dit dat zo snel mogelijk aan ons duidelijk te maken, zodat we tijdig kunnen kijken wat er aan de hand is. Dat geeft ons de mogelijkheid een oplossing te zoeken of een eventuele fout te herstellen.

Klachten op reeds verwerkt materiaal kunnen niet in behandeling worden genomen. Het is aan te bevelen om alle verpakkingen te bewaren om bijvoorbeeld de productiedatum en kleurnummer gemakkelijk te kunnen achterhalen.

Neem de volgende verwerkingsvoorschriften voor tegels en mozaïeken in acht:

  • Gebruik tegels van dezelfde productiedatum en/of kleurnummer.
    Verwerk tegels vanuit verschillende verpakkingen door elkaar.
  • Plaats geen tegels met een afwijkende maat, kleur/tint of kwaliteit.
  • Reclamaties op verwerkte materialen met zichtbare productiefouten en/of verschillen worden niet in behandeling genomen (‘verwerkt = geaccepteerd’).
  • Bewaar alle verpakkingen voor product/kleur/tint referentie tot na verwerking.

Waar kan ik mijn klacht indienen?

Dit kan door het schrijven van een brief naar:

Tegels in Huis
t.a.v. klantenservice
Energieweg 35
3641 RT Mijdrecht
Nederland

U kunt ook een e mail sturen naar: info@tegelsinhuis.nl

Na ontvangst van uw schriftelijk klacht sturen wij u binnen 14 werkdagen een ontvangstbevestiging en informatie over de verdere procedure. We stellen het uiteraard op prijs als u er eerst met uw contactpersoon bij Tegels in Huis probeert uit te komen.

Volg ons @tegelsinhuis